The tao of physics : an exploration of the parallels between modern physics (Record no. 17354)

MARC details
000 -LEADER
Fixed length control field 00595nam a22001937a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Control field BGCL
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
Control field 20181119131859.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
Fixed length control field 181006b xxu||||| |||| 00| 0 eng d
040 ## - CATALOGING SOURCE । সূচিকরণকারী সংস্থা
Original cataloging agency BGCL
Language of cataloging English
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code ENG
082 ## - DDC | ডিউই দশমিক বর্গীকরণ
Classification number | বর্গসংখ্যা 530
Book Number | গ্রন্থাঙ্ক C 181.3
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | মুখ্য সংলেখ - ব্যাক্তিনাম
Personal name | ব্যাক্তিনাম Capra, Fritjof
245 ## - TITLE STATEMENT | অাখ্যা বিবরণী
Title | অাখ্যা The tao of physics : an exploration of the parallels between modern physics
Statement of responsibility | লেখকের দায়িত্বের বিবরণ by Fritjof Capra
260 ## - IMPRINT | প্রকাশনা ক্ষেত্র
Place of publication | প্রকাশ স্থান London
Name of publisher | প্রকাশকের নাম Flamingo
Date of publication | প্রকাশ কাল 1989.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | বাহ্যিক বিবরণ অঞ্চল
Page / Vol. No | পৃষ্ঠা / খন্ড সংখ্যা 384p. ; 20 cm.
500 ## - GENERAL NOTE | সাধারণ টীকা
General note | সাধারণ টীকা Donated by the wife of the Dr. Gunamay Manna, Ex-professor of Berhampore Girls' College.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয়
Topical term | মূল বিষয় PHYSICS
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification Damaged status Not for loan Home library Current library Shelving location Date acquired Call number Accession number Date last seen Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY Gunamay Manna Collection 06/10/2018 530 C 181.3 D2974 11/11/2024 06/10/2018 Books
Berhampore Girls College © 2021 | Powered by Koha. | Customised by Bengal Library Association.