Teaching mathematics : developing as a reflective secondary teacher (Record no. 17334)

000 -LEADER
Fixed length control field 00572nam a22001937a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Control field BGCL
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
Control field 20180914111658.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
Fixed length control field 180913b xxu||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN | অাই এস বি এন
ISBN | অাই এস বি এন 978-81-321-0526-8
Price | দাম 350.00
040 ## - CATALOGING SOURCE । সূচিকরণকারী সংস্থা
Original cataloging agency BGCL
Language of cataloging English
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code ENG
082 ## - DDC | ডিউই দশমিক বর্গীকরণ
Classification number | বর্গসংখ্যা 510.07
Book Number | গ্রন্থাঙ্ক C 387.1
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | মুখ্য সংলেখ - ব্যাক্তিনাম
Personal name | ব্যাক্তিনাম Chambers, Paul
245 ## - TITLE STATEMENT | অাখ্যা বিবরণী
Title | অাখ্যা Teaching mathematics : developing as a reflective secondary teacher
Statement of responsibility | লেখকের দায়িত্বের বিবরণ by Paul Chambers
260 ## - IMPRINT | প্রকাশনা ক্ষেত্র
Place of publication | প্রকাশ স্থান New Delhi
Name of publisher | প্রকাশকের নাম Sage Publications
Date of publication | প্রকাশ কাল 2010.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | বাহ্যিক বিবরণ অঞ্চল
Page / Vol. No | পৃষ্ঠা / খন্ড সংখ্যা xvi, 248p. ; 24 cm.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয়
Topical term | মূল বিষয় MATHEMATICS
Form subdivision | রুপগত বিভাগ EDUCATION AND RESEARCH
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification Damaged status Not for loan Home library Current library Shelving location Date acquired Price Total Checkouts Call number Accession number Date last seen Price effective from Koha item type
          BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY General Stacks 13/09/2018 350.00   510.07 C 387.1 D2955 11/11/2024 13/09/2018 Books
Berhampore Girls College © 2021 | Powered by Koha. | Customised by Bengal Library Association.