Notes on European history (Vol: II) (Record no. 16114)

000 -LEADER
Fixed length control field 00512nam a22001817a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Control field BGCL
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
Control field 20170708123158.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
Fixed length control field 170703b xxu||||| |||| 00| 0 eng d
040 ## - CATALOGING SOURCE । সূচিকরণকারী সংস্থা
Original cataloging agency BGCL
Language of cataloging English
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code ENG
082 ## - DDC | ডিউই দশমিক বর্গীকরণ
Classification number | বর্গসংখ্যা 900
Book Number | গ্রন্থাঙ্ক Hh 61
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | মুখ্য সংলেখ - ব্যাক্তিনাম
Personal name | ব্যাক্তিনাম Edwards, William
245 ## - TITLE STATEMENT | অাখ্যা বিবরণী
Title | অাখ্যা Notes on European history (Vol: II)
Sub title | উপঅাখ্যা the reformation and the ascendancy of France : 1494-1715
Statement of responsibility | লেখকের দায়িত্বের বিবরণ by William Edwards
250 ## - EDITION STATEMENT | সংস্করণ ক্ষেত্র
Edition statement | সংস্করণ 3rd ed
260 ## - IMPRINT | প্রকাশনা ক্ষেত্র
Place of publication | প্রকাশ স্থান London
Name of publisher | প্রকাশকের নাম Rivingtons
Date of publication | প্রকাশ কাল 1946.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয়
Topical term | মূল বিষয় HISTORY
Geographic subdivision | ভৌগলিক বিভাগ EUROPE
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification Damaged status Not for loan Home library Current library Shelving location Date acquired Total Checkouts Call number Accession number Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
          BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY General Stacks 03/07/2017   900 Hh 61-1 1009 11/11/2024 1 03/07/2017 Books
          BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY General Stacks 04/07/2017   900 Hh 61-2 1046 11/11/2024 2 04/07/2017 Books
Berhampore Girls College © 2021 | Powered by Koha. | Customised by Bengal Library Association.