Contemporary schools of psychology (Record no. 15553)

000 -LEADER
Fixed length control field 00487nam a22001937a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Control field BGCL
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
Control field 20170403125207.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
Fixed length control field 170403b xxu||||| |||| 00| 0 eng d
040 ## - CATALOGING SOURCE । সূচিকরণকারী সংস্থা
Original cataloging agency BGCL
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code English
082 ## - DDC | ডিউই দশমিক বর্গীকরণ
Classification number | বর্গসংখ্যা 100
Book Number | গ্রন্থাঙ্ক 30B 15.2
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | মুখ্য সংলেখ - ব্যাক্তিনাম
Personal name | ব্যাক্তিনাম Woodworth, Robert S.
245 ## - TITLE STATEMENT | অাখ্যা বিবরণী
Title | অাখ্যা Contemporary schools of psychology
Statement of responsibility | লেখকের দায়িত্বের বিবরণ by Robert S. Woodworth
250 ## - EDITION STATEMENT | সংস্করণ ক্ষেত্র
Edition statement | সংস্করণ 4th ed
260 ## - IMPRINT | প্রকাশনা ক্ষেত্র
Place of publication | প্রকাশ স্থান London
Name of publisher | প্রকাশকের নাম Methuen
Date of publication | প্রকাশ কাল 1945.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | বাহ্যিক বিবরণ অঞ্চল
Page / Vol. No | পৃষ্ঠা / খন্ড সংখ্যা viii, 247p.
Other physical details | অনান্য বাহ্যিক বিবরণ 20 cm.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয়
Topical term | মূল বিষয় PSYCHOLOGY
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification Damaged status Not for loan Home library Current library Shelving location Date acquired Total Checkouts Call number Accession number Date last seen Price effective from Koha item type
          BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY General Stacks 03/04/2017   100 30B 15.2 356 11/11/2024 03/04/2017 Books
          BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY General Stacks 03/04/2017   100 30B 15.2-2 357 11/11/2024 03/04/2017 Books
Berhampore Girls College © 2021 | Powered by Koha. | Customised by Bengal Library Association.