The principles of philosophy (Record no. 15470)

MARC details
000 -LEADER
Fixed length control field 00483nam a22001817a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Control field BGCL
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
Control field 20170406123547.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
Fixed length control field 170317b xxu||||| |||| 00| 0 eng d
040 ## - CATALOGING SOURCE । সূচিকরণকারী সংস্থা
Original cataloging agency BGCL
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code English
082 ## - DDC | ডিউই দশমিক বর্গীকরণ
Classification number | বর্গসংখ্যা 100
Book Number | গ্রন্থাঙ্ক 30A 21.1
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | মুখ্য সংলেখ - ব্যাক্তিনাম
Personal name | ব্যাক্তিনাম Bhattacharyya, Hari Mohan
245 ## - TITLE STATEMENT | অাখ্যা বিবরণী
Title | অাখ্যা The principles of philosophy
Statement of responsibility | লেখকের দায়িত্বের বিবরণ by Hari Mohan Bhattacharyya
260 ## - IMPRINT | প্রকাশনা ক্ষেত্র
Place of publication | প্রকাশ স্থান Calcutta
Name of publisher | প্রকাশকের নাম University of Calcutta
Date of publication | প্রকাশ কাল 1944.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | বাহ্যিক বিবরণ অঞ্চল
Page / Vol. No | পৃষ্ঠা / খন্ড সংখ্যা xvi, 439p.
Other physical details | অনান্য বাহ্যিক বিবরণ 22 cm
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয়
Topical term | মূল বিষয় PHILOSOPHY
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification Damaged status Not for loan Home library Current library Shelving location Date acquired Total Checkouts Call number Accession number Date last seen Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY General Stacks 17/03/2017   100 30A 21.1 268 11/11/2024 17/03/2017 Books
    Dewey Decimal Classification     BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY General Stacks 17/03/2017   100 30A 21.1-2 269 11/11/2024 17/03/2017 Books
Berhampore Girls College © 2021 | Powered by Koha. | Customised by Bengal Library Association.