Bangla Bhasa : Vol II ( Bangla Bhasavisayak Prabandha Samkalan : 1743 - 1983 ) (Record no. 15055)

000 -LEADER
Fixed length control field 005700000a22002050004500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
Control field BGCL
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
Control field 20210407134506.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
Fixed length control field 210407b ||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN | অাই এস বি এন
ISBN | অাই এস বি এন 978-984-401-568-5
Price | দাম 700/-
040 ## - CATALOGING SOURCE । সূচিকরণকারী সংস্থা
Original cataloging agency BGCL
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code eng
082 ## - DDC | ডিউই দশমিক বর্গীকরণ
Classification number | বর্গসংখ্যা 891.4408
Book Number | গ্রন্থাঙ্ক h 55.2
245 ## - TITLE STATEMENT | অাখ্যা বিবরণী
Title | অাখ্যা Bangla Bhasa : Vol II ( Bangla Bhasavisayak Prabandha Samkalan : 1743 - 1983 )
Statement of responsibility | লেখকের দায়িত্বের বিবরণ Edited by Humayun Azad
250 ## - EDITION STATEMENT | সংস্করণ ক্ষেত্র
Edition statement | সংস্করণ 2nd ed
260 ## - IMPRINT | প্রকাশনা ক্ষেত্র
Place of publication | প্রকাশ স্থান Dhaka
Name of publisher | প্রকাশকের নাম Agamee Prakashani
Date of publication | প্রকাশ কাল 2009
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | বাহ্যিক বিবরণ অঞ্চল
Page / Vol. No | পৃষ্ঠা / খন্ড সংখ্যা 760p
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয়
Topical term | মূল বিষয় BEN.-- RHETO. & PROSODY
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | অতিরিক্ত সংলেখ - ব্
Personal name | ব্যাক্তিনাম Azad, Humayun
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification Damaged status Not for loan Home library Current library Shelving location Date acquired Price Total Checkouts Call number Accession number Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
          BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY BERHAMPORE GIRLS COLLEGE LIBRARY P.G. (Bengali) 11/11/2024 700.00   891.4408 h 55.2-1 G451 11/11/2024 1 29/11/2015 Books
Berhampore Girls College © 2021 | Powered by Koha. | Customised by Bengal Library Association.